2012. január 18., szerda

"Orsina kari" kérésre készült más színvilágban....

23 megjegyzés:

Timike írta...

Gyönyörködtettető darab, a megrendelő biztos majd ki ugrott a bőréből, én úgy tettem volna. Csodálatos színek, remek munka.

Csillus írta...

Csodaszép karperecet készítettél...ismét!!!!!

Kitti írta...

Nagyon szép lett Panka, én is boldog lennék a megrendelő helyében! :)

deakjudit írta...

Nagyon szép lett! Ismét!!
:))

Las Cositas de Lyra írta...

Spectacular!!!

Schnappy írta...

Gyönyörű, tetszik a színösszeállítása nagyon!:)

Mézesmama írta...

Varázslatosan szép karkötő....csodás színekkel!

Orsi írta...

Tyűűűűű, ez is szuper lett!!! Örülök, hogy boldog tulajdonosa lehetek egy ilyen gyönyörűségnek! :)

Cimbilimbi írta...

Gyönyörűséges!

Edit írta...

Ebben a színben is csodaszép!!!

Ági mama írta...

Gyönyörűek a hímzett karkötőid egytől egyig!!!!

Kritti írta...

Fantasztikusan szép ő is!

Kat_G írta...

Anya!
Ez egy szép karkötőt!
Szeretem a türkizkék és az egész együtt.
Csók a Panama!

CRISTINA írta...

Precioso!!

Un saludo

Liza írta...

Gyönyörű így is!

POÉ írta...

Csodásak ezek a karik !!

Gruber Tímea írta...

Gyönyörű szép lett!!

RaMary írta...

Gyönyörű ez a karkötő (is)!

Marcsi írta...

Nekem ebben a szinben is nagyon tetszik!!

Csilla Papp írta...

Nagggyon tetszik...meg mindig!Ebben a szinosszeallitasban is csodás!!

Bebi írta...

Ez a színösszeállítás nagyon tuti lett!
Gyönyörű karperec!

romi írta...

Vidám, gyönyörűséges karkötő!!!

kisandi írta...

Csodaszép! Nagyon tetszik a stílusod.
Szerintem az egyik legjobb a gyöngyhímzők között.